lördag 17 mars 2012

Noon-Tea med bästa vänninorna




I tordags var mannen bortrest över natten och då passade jag på att bjuda över några vänner på lite Noon-Tea. Då hade jag bakat vaniljscones och till de severades lätt visapad grädde med 2 olika sorters hemmagjord marmelad. Sedan hade jag även bakat vaniljcupcakes, chokladmaränger, hallongrottor och marianneskorpor. Sedan hade jag köpt ett valnötsbröd och ett surdegsbröd där jag hade lite lyxigare pålägg. Innan vi började äta serverades lite bubbel och efter te med alla de godsaker ni serpå bordet. En lyckad och trevlig kväll, den känslan kan jag leva på länge. Tjejsnack och gott tilltugg kan det bli bättre...... Tyvärr är jag ingen vidare fotograf (arbetar på detta) så tycker inte jag fått till den rätta känslan som det var den kvällen. Vad ska jag hitta på nästa gång...?

1 kommentar:

  1. Wow, det var ingen dålig torsdagskväll. Tack för kommentaren på min blogg. Kram

    SvaraRadera